nutizie

Blog & News

Fuji New Energy (Nantong) Co., Ltd.

Fuji New Energy (Nantong) Co., Ltd. Paper Products Division hè una cumpagnia dinamica è innovativa chì hà fattu un impattu significativu in l'industria di i prudutti di carta dapoi a so creazione in 2007. Cù un investimentu tutale di $ 10 milioni è una forza di travagliu di 200 impiegati. , a cumpagnia s'hè posizionata cum'è un pruduttore principali di prudutti di carta high-end, eco-friendly.

A cumpagnia hè spicializata in a pruduzzione di prudutti di carta d'usu una volta, cum'è tazzi è piatti di carta, è hè impegnata à aduprà materiali sustinibili è prucessi di produzzione.Per sustene i so scopi di produzzione, a cumpagnia hà investitu in una gamma di macchinari è equipaghji avanzati, cumprese 45 macchine automatiche di tazza di carta, 20 gruppi di macchine per piatti di carta, 5 fustellatrici automatiche è altre equipaghji specializati.Questu hà aiutatu à aumentà a capacità di produzzione mensili di a cumpagnia à 50 milioni di unità, facendu una di e cumpagnie più efficaci è produttive in l'industria.

Nantong

Unu di i fatturi chjave di u successu di a Divisione di i Produtti di Carta hè u so impegnu à pruduce prudutti favurevuli à l'ambiente.A cumpagnia capisce l'impattu chì i prudutti di carta ponu avè nantu à l'ambiente, è per quessa, hà fattu una priorità massima per minimizzà a so impronta di carbone è riduce i rifiuti.Questu hà aiutatu à guadagnà a cumpagnia una reputazione per a pruduzzione di prudutti d'alta qualità, premium chì sò à tempu ecologicu è economicamente viable.

I sforzi di a cumpagnia anu pagatu, cum'è a prova di u so valore di pruduzzioni annuali, chì hà superatu più di cinquanta milioni di Yuan.Questu hà aiutatu à solidificà a pusizione di a cumpagnia cum'è un capu in l'industria di i prudutti di carta è hà cuntribuitu à a so crescita cuntinua è successu.

In più di u so impegnu à pruduce prudutti di l'ambiente, a Divisione Paper Products hà un forte focusu nantu à i so impiegati.A cumpagnia ricunnosce chì i so impiegati sò a spina di u so successu è cum'è tali, li furnisce un ambiente di travagliu di supportu è inclusivu.A cumpagnia offre opportunità di furmazione è di sviluppu à i so impiegati, è ancu salarii cumpetitivi è pacchetti di benefici, per aiutà à ghjunghje u so pienu potenziale.

In cunclusioni, u Fuji New Energy (Nantong) Co., Ltd. Paper Products Division hè una cumpagnia chì hè dedicata à pruduce prudutti di carta d'alta qualità è eco-friendly.Cù u so impegnu à a sustenibilità è u so focus in furnisce un ambiente di travagliu di supportu per i so impiegati, a cumpagnia hè pronta per un successu cuntinuu in u futuru.I so investimenti in macchinari è equipaghji avanzati, cumminati cù a so forza di travagliu talentuosa è dedicata, facenu un capu in l'industria di i prudutti di carta è una sucietà ben posizionata per a crescita è u successu cuntinuu.


Tempu di Postu: Feb-27-2023